Ekrany reklamowe i powitalne

Cyfrowa komunikacja reklamowa

Wynoszą sferę marketingową na jeszcze wyższy poziom

Ekrany powitalne i reklamowe o wielu możliwościach technologicznych z to rozwiązania, które cieszą się niesłabnącą popularnością. Zarezerwowane są nie tylko dla dużych reklamodawców, lecz także dla mniejszych firm i przedsiębiorstw. W przypadku firm, ekrany powitalne doskonale sprawdzą się m.in. jako przyjazna prezentacja działalności, umieszczona tuż przy wejściu do budynku. Natomiast połączenie wielu ekranów to znakomity sposób przekazu treści do naprawdę szerokiego grona odbiorców… nawet do wielu lokalizacji jednocześnie! Nowoczesna cyfrowa komunikacja reklamowa to doskonały sposób na wyjście do ludzi – zarówno z szeroką ofertą, jak i nowoczesnym wizerunkiem.

Doskonała jakość przekazu
Zintegrowany system
Technologia na czasie

Współpracujemy z

Czym są ekrany reklamowe i powitalne?

Coraz częściej spotykamy je w przestrzeni publicznej, jak również biurowej. Towarzyszą nam na każdym kroku i nic dziwnego, że firmy i reklamodawcy coraz częściej stawiają na ten rodzaj przekazu. To właśnie cyfrowy przekaz na dobre wypiera inne, dotąd stosowane metody reklamowe. Ekrany reklamowe i powitalne to specjalnie przystosowane monitory, które mogą być umieszczone niemal w dowolnym miejscu. Za ich pomocą wyświetlane są wysokiej jakości obrazy, które skutecznie przyciągają wzrok i zatrzymują na dłużej. To dlatego spotykamy je w różnorodnych miejscach – nawet w przestrzeni biurowej, gdzie z powodzeniem mogą być emitowane spoty powitalne firmy czy korporacji. Najczęściej jednak stanowią multimedialny element wystawy w sklepie lub punkcie usługowym, ale to nie wszystko. Ekran reklamowy może mieć wiele wymiarów, dzięki czemu doskonale sprawdza się nawet w nieoczekiwanych lokalizacjach.

Monitory i ekrany reklamowe – cechy charakterystyczne

Mogą mieć naprawdę wiele zastosowań, a jest to możliwe dzięki znakomitej optymalizacji tych urządzeń. Na początku zaznaczmy, że monitory i ekrany reklamowe to coś całkowicie innego, niż telewizor czy monitor komputerowy. Co je od siebie różni? Ekrany reklamowe posiadają zoptymalizowany kąt widzenia, dlatego też charakteryzują się doskonałą jakością wyświetlanego obrazu zarówno z bliska, jak i daleka. Ponadto ekrany reklamowe posiadają wbudowany odtwarzacz multimedialny, dzięki czemu ich obsługa jest naprawdę prosta oraz intuicyjna. Co więcej, wąska i prawie niewidoczna ramka dodaje całości profesjonalnego i nowoczesnego charakteru. Ekrany reklamowe i powitalne to nie tylko świetny sposób na ulokowanie reklamy w miejscu publicznym, ale także m.in. do wyświetlania firmowych prezentacji.

Zalety cyfrowej komunikacji reklamowej

Owszem nowoczesny sposób przekazu przyciąga klientów. Jednak w przypadku ekranów reklamowych i powitalnych nie można przejść obojętnie obok dodatkowych korzyści. Już dawno minęły czasy, gdy musieliśmy wgrywać i ustawiać wszystko samodzielnie. Idealnym przykładem jest tutaj ekran reklamowy, który działa bardzo sprawnie oraz intuicyjnie, dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi. To rozwiązanie może dotyczyć jednego ekranu lub też być częścią systemu składającego się z niemal niezliczonej ilości. Jeżeli jednak stawiasz na prostą prezentację firmy i jej produktów to idealnym rozwiązaniem stanie się ekran powitalny. Te zaawansowane technologicznie urządzenia sprawdzą się świetnie w wielu zadaniach. Co więcej, w XE stosujemy tylko sprawdzone rozwiązania – skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Scroll to Top