Strona główna » Serwis i wsparcie
Serwis i wsparcie
Stworzenie idealnego miejsca do pracy, spotkań oraz komunikacji ze wszystkimi odbiorcami i współpracownikami to dopiero początek drogi. Dlaczego? Utrzymanie wszystkich urządzeń w kondycji wymaga regularnego serwisowania i m.in. aktualizacji oprogramowania. W XE otrzymasz dożywotni serwis i wsparcie, dzięki czemu zyskasz pewność ciągłej, bezproblemowej pracy.
Serwis sprzętu audiowizualnego oraz wsparcie techniczne to element naszej stałej współpracy z klientem. Wspólnie z nami realizując swoją inwestycję, otrzymujesz w pakiecie dożywotnią obsługę posprzedażową. Zawsze możesz się z nami skontaktować, gdy tylko zajdzie taka potrzeba, a my pomożemy najszybciej jak to możliwe. Otaczamy stałą opieką każdy projekt, który zrealizowaliśmy.
Wsparcie techniczne przydaje się również w sytuacjach, gdy potrzebujesz wyszkolić nowych pracowników z obsługi obecnych urządzeń firmowych. Z czasem może pojawić się również potrzeba przeprowadzenia ponownego szkolenia, aby odświeżyć wiedzę m.in., gdy pojawią się nowe funkcjonalności w danym programie. To także przykład bezproblemowej pomocy z naszej strony.
Wyposażenie sal konferencyjnych | Cyfrowa komunikacja reklamowa
Serwis i wsparcie
Wiemy, że profesjonalna sala konferencyjna, jak również systemy Digital Signage, tuż obok wyposażenia wymagają również stałej opieki technicznej. W XE otrzymasz kompletną obsługę, dzięki czemu nie musisz już szukać serwisu na własną rękę. Tuż po wdrożeniu całości wraz z instalacją, zapoznamy Cię z funkcjonowaniem całego zainstalowanego wyposażenia sali konferencyjnej, a także przeszkolimy Twoich pracowników. To jednak nie wszystko. Otrzymasz od nas w pakiecie stałą opiekę serwisową i dożywotnie wsparcie posprzedażowe. W XE jesteśmy zawsze, gdy tego potrzebujesz.
Serwis urządzeń
Zajmiemy się każdym urządzeniem z osobna – przeprowadzimy niezbędną, sezonową konserwację, jak również ewentualne naprawy. A jeśli zajdzie taka konieczność, wymienimy zużyty sprzęt na nowy.
Wsparcie techniczne
Któreś urządzenie napotkało niespodziewany problem, a może konieczna jest jedynie aktualizacja oprogramowania lub szkolenie? W każdej sytuacji służymy pomocą zdalną, jak również bezpośrednią.
Serwis urządzeń i wsparcie techniczne – dlaczego to takie ważne?
Regularne przeglądy serwisowe oraz stała konserwacja urządzeń biurowych czy systemów audiowizualnych zdecydowanie wydłuża ich żywotność. To niezwykle ważne w każdym przypadku, a już w szczególności, gdy dane urządzenia są często eksploatowane. Serwis urządzeń audiowizualnych powinien być wykonywany regularnie i taka sama zasada odnosi się do bieżącego wsparcia technicznego. Nowe oprogramowanie, aktualizacje systemowe czy nawet najdrobniejsze zmiany, które nie zostaną zawczasu zlokalizowane, mogą przyczynić się do spowolnienia pracy urządzeń. Pomyśl, jak intuicyjne i niezwykle wygodne automatyczne połączenie bezprzewodowe nagle przestaje działać poprawnie. Już ta niewielka usterka wpłynie na pracę każdego użytkownika sali konferencyjnej. Podobnie rzecz się ma w przypadku systemów DS (Digital Signage), zatem warto dbać o regularny serwis urządzeń audio-video.
Projektory multimedialne, monitory interaktywne, nagłośnienie i wiele więcej
Pamiętajmy, że na wyposażenie sal konferencyjnych składa się wiele zależnych od siebie urządzeń. Może być ich naprawdę niemal niezliczona ilość, bowiem wszystko zależy od indywidualnych potrzeb inwestora. To, co uznajemy za standardowe wyposażenie sal konferencyjnych to m.in. projektory multimedialne, ekrany projekcyjne, monitory interaktywne, prezentacja bezprzewodowa, digital workplace, nagłośnienie oraz komunikacja personalna. Ponadto inteligentna sala konferencyjna wymaga specjalnych rozwiązań, jak np. systemy rezerwacji sal oraz inne intuicyjne systemy sterowania. Jeżeli zatem jedno z nich ulegnie awarii, może mieć znaczący wpływ na całą jakość pracy. Aby temu zapobiec, regularnie serwisujemy wdrożone przez nas projekty sal konferencyjnych i udzielamy dożywotniego wsparcia technicznego. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci zyskują pewność, że inwestycja zawsze będzie działać bez zarzutu.
Indywidualne dopasowanie do potrzeb klienta
Każde zlecenie jest inne, tak samo, jak indywidualne potrzeby naszych klientów. Z tego względu do wszystkich projektów podchodzimy z należytą starannością i odmiennymi wytycznymi. W naszym portfolio nie znajdziesz dokładnie dwóch takich samych sal konferencyjnych czy systemów Digital Signage. I to właśnie jest najwspanialszym punktem każdego przedsięwzięcia – dopasowanie wszystkich elementów w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom i wymogom inwestora. Wsparcie techniczne i serwis wyposażenia sal konferencyjnych oraz systemów Digital Signage stanowi idealne dopełnienie całości naszych usług. Chcesz wiedzieć więcej? Serdecznie zapraszamy do kontaktu